Cum să fii vizibil pe Google în 2022

În zilele noastre, ocuparea unui loc de top în SERP este un lucru obligatoriu pentru că supraviețuirea unei afaceri online înseamnă, pe de o parte, să fie una de succes, iar, pe de altă parte, să fie cunoscută de un număr cât mai mare de oameni. În cele ce urmează, îți prezint câteva aspecte de care trebuie să ții cont dacă vrei să te dezvolți în mediul online.

Care sunt criteriile de căutare Google?

Google este un motor de căutare care permite utilizatorilor să găsească informații, videoclipuri, imagini și alte elemente pe World Wide Web. Google folosește un algoritm de căutare care clasifică paginile în funcție de popularitate și relevanță.

Criteriile de căutare Google s-au schimbat foarte mult în ultimul deceniu. Algoritmul Google se schimbă mereu, așa că este important să fii la curent cu modul de clasare pentru Google.

Primul pas este să obții un site web de înaltă calitate, cu un conținut de calitate superioară și relevant pentru scopul site-ului tău. Apoi, trebuie să găsești cuvinte cheie relevante pentru industria ta și să le incluzi în meta datele și etichetele site-ului tău web.

Criterii de cautare Google

Ce este densitatea cuvintelor cheie și cui ar trebui să-i pese de ea?

Densitatea cuvintelor cheie se referă la procentajul de cuvinte cheie care apar într-un text.

Este important pentru scopuri SEO, deoarece ajută Google să determine despre ce este pagina ta. O densitate ridicată a cuvintelor cheie înseamnă că oferi mai multe „indicii” către Google despre ce este pagina ta și astfel o ajuți să se claseze mai bine în rezultatele căutărilor. Oricum, încearcă să nu exagerezi când vine vorba de cuvintele cheie, pentru că Google penalizează astfel de acțiuni, considerând acest fapt ca fiind spam, iar pentru utilizatori, conținutul poate deveni plictisitor.

Folosind corect densitatea de cuvinte cheie, pagina ta se va clasa adesea mai sus decât alte pagini cu densități mai mici de cuvinte cheie, secretul constând în alegerea unei pondere echilibrată a acestora.

densitatea cuvintelor cheie

Aspecte ce țin de SEO

Google, unul dintre cele mai populare motoare de căutare, are o serie de criterii de care orice specialist SEO ar trebui să țină cont. Deci, de ce ține cont algoritmul Google și ce te ajută să te poziționezi cu o treaptă mai sus față de concurență?

aspecte ce tin de seo

Conținutul

Mai nou, Google își dorește ca utilizatorii lui să aibă parte de cea mai bună experiență. Dacă tu te concentrezi doar pe tehnicile SEO care ajută motorul de căutare să-ți gestioneze mai bine informația, este posibil ca pagina ta să nu mai fie atât de prietenoasă cu vizitatorii site-ului tău web.

Prin urmare, încearcă să scrii conținut de calitate care să fie relevant pentru vizitatorii paginii tale web. Dacă faci asta, odată cu utilizatorii, și Google va fi fericit.

Modul de organizare al site-ului web

Felul în care îți organizezi site-ul este extrem de important, atât pentru Google cât, mai ales, pentru vizitatori. Asigură-te că trecerea dintr-o pagină în alta se face simplu și rapid, și că informațiile sunt bine-structurate. În acest fel, vei îmbunătăți experiența utilizatorilor, dar vei ajuta și motorul de căutare să indexeze mai bine.

Autoritatea

Dacă ai un site bine-organizat și cu un conținut de calitate, adică să respecți cele două principii de mai sus, site-ul tău va ajunge să fie considerat o autoritate. Prin urmare, vei fi foarte cunoscut și respectat în nișa din care faci parte și se vor face multe referiri la site-ul tău. Asta te va ajuta să ocupi o poziție de vârf în clasament, iar Google te va recompensa pentru această reuțită. De reținut, autoritatea unui domeniu web necesită un timp îndelungat de timp, vechimea unui domeniu fiind un factor esențial al acestor metrice.

Informația să fie pentru vizitatori

După cum am spus și mai sus, ai grijă ca informațiile de pe site să fie pentru utilizatori. Google pune foarte mult accent pe acest aspect, pentru că influențează direct imaginea lui. De exemplu, în cazul în care un număr mare de oameni sunt nemulțumiți cu rezultatele găsite, Google își pătează imaginea. De aceea, trebuie să ai grija ca site-ul tău să fie interactiv și să arate bine, iar informațiile oferite să fie relevante. Mai mult, optimizează-ți site-ul astfel încât vizitatorul să nu fie nevoit să aștepte prea mult pentru a-ți accesa paginile.

Până la urmă, ce trebuie să faci pentru a fi vizibil pe Google în 2022?

Ei bine, sunt numeroase aspecte, iar o parte din ele au fost menționate mai sus. Nu pot decât să-ți dau un sfat: încearcă să fii cel mai bun la ceea ce faci! Profesionalismul a fost, este și va fi mereu apreciat de oameni. Nu face niciodată treabă de „mântuială”, doar pentru a face ceva, mai ales când faci un site, care te reprezintă în online și te lovești de algoritmul Google, care este actualizat în mod constant pentru a-i ajuta pe utilizatori să aibă parte de cea mai bună experiență. Drept urmare, cei care își dau interesul și scriu content de calitate pentru vizitatori merită să ocupe un loc de top în lista de rezultate Google.

Te așteptăm la Magic5 pentru a-ți aduce site-ul pe prima pagină!

Vizibilitate pe Google in 2022