Am dat interviu!

Suntem fericiți și încântați deoarece am avut ocazia să vorbim despre web design, Covid19 și alte aspecte ale vieții antreprenoriale pe blogul prietenilor de la Banca Transilvania.
Ne onorează invitația și mulțumim și pe această ocazie.

Tot articolul îl poți citi accesând Blogul Bancii Transilvania

Puterea comunității!

Restaurantele şi barurile au fost închise ca urmare a pandemiei de COVID-19. Această măsură, chiar dacă absolut necesară pentru împiedicarea răspândirii virusului, poate însemna faliment pentru restaurantele de familie, mai ales, cu atât mai mult cu cât nu se ştie pentru ce perioadă se va menţine această decizie impusă de starea de urgenţă decretată la nivel naţional. Marius Zinveliu, partenerul nostru de la MAGIC5, a gândit o modalitate de a ajuta restaurantele în această perioadă dificilă şi a creat domeniul www.facemnoi.ro.

Tot articolul îl poți citi accesând Prahova Economica

Prieteni, nu clienți!

Cum să-ţi transformi clienţii în prieteni? Povestea de succes a Magic5 din Ploieşti.

Magic5 este o firmă de design web din Ploieşti cu un portofoliu impresionant. Dincolo de toate, însă, sunt băieţii excepţionali care mă suportă pe mine (şi nu e puţin lucru, pentru că sunt praf pe zona asta) care vin mereu cu idei la propunerile mele şi care mi-au devenit prieteni în scurt timp. Ca să vă vorbesc despre ei trebuie să vă spun mai întâi câte ceva despre clienţii lor. O să vă spun despre mine, pentru că sunt clientul despre care ştiu cel mai mult.

Tot articolul îl poți citi accesând Prahova Economica

Am spus adevarul!

Dincolo de poveste Magic 5, pe care o puteţi citi AICI, Marius a dezvăluit câteva adevăruri pe care nu le ştiu mulţi dintre cei care  intentionează să îşi facă un site sau au impresia că doar un site, indiferent cât de bine ar fi făcut el, le poate dezvolta afacerea.

“Clienţii noştri, pe care noi îi numim colaboratori, au înţeles că un site bine făcut te poate ajuta în afacere, dar tot atât de bine te poate şi încurca. Din punctul meu de vedere poţi să faci business fără a avea un site. Chiar dacă există preconcepţia asta cumva indusă din industria din care fac parte şi eu, “Dacă nu eşti online, nu exişti”, nu e în totalitate adevărat. Poţi să faci afaceri şi fără să fii pe internet. În plus, sunt convins că în business ajută să fii mai aplecat spre interacţiunea umană cu clienţii tăi. Dacă mâine nu ai mai avea acces la internet, afacerea ta nu trebuie să pice. Pui mâna pe telefon şi îi suni pe toţi cei cu care ar trebui să interacţionezi pentru a-ţi păstra businessul. Desigur, nu e ideal să faci business fără a avea site, dar se poate!”, explică Marius Zinveliu.

Urmărește interview-ul video

Citește tot articolul pe Prahova Economica

Depășim criza financiară!

Restricţiile impuse de ordonanţele militare odată cu apariţia pandemiei de coronavirus nou au dat peste cap planurile tuturor antreprenorilor. Aşa cum era de aşteptat, pe cei nou veniţi pe piaţa i-a destabilizat serios, iar pe ceilalţi i-a făcut să caute soluţii pentru supravieţuire. Noi am stat de vorbă cu Marius Zinveliu, administratorul Magic 5, o  firmă de web design din Ploieşti, cu un portofoliu de clienţi impresionant, deşi activează în piaţa de profil de patru ani. El ne-a mărturisit atât modul în care a acţionat în această perioadă, cât şi analiza pe care a făcut-o acestei crize, analiză bazată pe propriile observaţii şi pe experienţa antreprenorială. 

Urmărește interview-ul video

Citește tot articolul pe Prahova Economică

Ce am învățat...

Ce m-au învăţat primii 4 ani de antreprenoriat

Partenerul nostru de la Magic 5, Marius Zinveliu, a sărbătorit, ieri, alături de colegii săi, împlinirea a patru ani de când a deschis atelierul de web design. Marius a făcut multe meserii la viaţa lui, iar când a decis să se lupte pentru propria firmă în care a cooptat mai mulţi prieteni să îl ajute avea tot felul de planuri şi speranţe pe care le are orice tânăr antreprenor la început de drum. Acum, după patru ani, Marius şi-a dat seama că multe nu au ieşit aşa cum îşi propusese pentru că nu a fost lăsat de legislaţie, de taxele şi impozitele apărute ca o avalanşă, şi că în general, pentru ca lucrurile să meargă bine cu orice pe lumea asta, este nevoie de mult timp şi răbdare. Pe blogul său, Marius a împărtăşit tuturor ce a învăţat el în aceşti patru ani. Noi le dorim băieţilor de la Magic 5 mult noroc în continuare şi la mulţi ani!

Citește întreg articolul pe Prahova Economică

 

Sărim in ajutor!

Cele mai multe şcoli din Ploieşti şi Prahova vor intra în scenariul galben al începutului de an şcolar, iar profesorii vor fi obligaţi să predea atât în clasă, cât şi pentru elevii rămaşi acasă. Şi pentru că sunt multe cadre didactice care au spus încă din  primăvară că au probleme în a accesa platformele, partenerii noştri de la Magic 5, s-au oferit să ajute gratuit orice dascăl care nu se pricepe la asta. 

“Nu este ideea noastră, ci a unui prieten, Sebastian Ştefan  care a postat următorul anunţ pe pagina sa de socializare:-Luni începe școala, iar în cazul în care cunoașteți PROFESORI care au nevoie de AJUTOR cu platformele online (Zoom, Classroom etc.) sunt dispus să ajut pe oricine întâmpină dificultăți absolut GRATUIT. Nici eu nu sunt expert, dar le-am folosit ca și student și pot să ajut acolo unde este nevoie. În loc să îi blamăm pe profesori pentru aceste situații dificile in care nu-și dorește nimeni sa ne aflăm, îi putem ajuta!

Citește întreg articolul pe Prahova Economică

 

Ți-l facem noi!

Proprietari de restaurante, agenți de turism, designeri, peisagiști sau chiar constructori, cu toții au ceva în comun: și-au făcut un site cu ajutorul specialiștilor de la Magic 5.

„Vrei un website? Ti-l facem noi!”, este sloganul prin care echipa Magic 5 descrie cel mai bine modul simplu în care colaborează cu toți clienții săi: dedicat și personalizat.

În plus, atitudinea pozitivă este cea care face diferența la Magic 5, iar asta contează foarte mult în relația pe care clienții o au cu programatorii.

Citește tot articolul pe Știri din Beclean

What is SEO?

SEO is a term in reference of “search engine optimization.” It is the process undertaken to fine tune your site to increase its visibility for relevance in SERP (Search Engine Results Pages e.g. on Bing and Google). The higher the rank of the pages from your site have in search results (i.e. Organic Rankings), the higher the chance that you will attract the attention of the user and entice them to visit your online business.

Is SEO Worth it and why is it important?

There is a quite simple answer to this - yes! SEO is now more vital to site owners than it has ever been!
Just imagine having a brand-new car with fuel on near empty. That is right, you will not get far, nor could you show it off to as many persons as you’d like to. The same applies for a site. You can have something pretty to showcase, however without the application of best SEO practices, the sites lack visibility via SERP would make it hard for visitors to identify your site and be aware of its existence.
An effective SEO campaign can bring home positive long-term results, enhancing organic traffic to your site. Organic and paid search had dominated web traffic throughout the years, so we cannot stress enough the value of SEO. With significant emphasis directed towards on site optimisation, SEO will have a considerable role to play in a sites success as organic search continues to rise above other search traffic.

How Does SEO Work?

Search engines focus on the users search query, and aims to rank results in order relevance, trustworthiness, pages with high authority and an efficient user experience.
To reach these results, search engines like Google and Yahoo use bots to crawl pages and collect information to derive an index. Following this an algorithm (this varies by search engine) is used to analyse pages in the index. They take into consideration hundreds of ranking signals whereby the results to these are accumulated to determine the order pages should appear in the search results.
Do note, that ranking signals vary from Search Engines, and these are assumed indicators that may make your website more visible in SERP. Nobody can say with 100% certainty what these signals are, however these can only be assumed as down the years major Search Engines have given webmasters mere hints of what factors may impact their websites.
Owners of sites should optimise accordingly to these ranking factors with the aim of their site climbing in the search results.

How Many Types of Seo Are There?

On Page SEO

On-page SEO is the enhancement of web pages with the aim to make them rank higher and increase relevant organic traffic from search engines. On-page SEO can be influenced by a site owner and include the optimisation of content on the front end of the site and HTML source code in the back end of the site.

1. Content

Content is an integral part of a website and is the strongest indicator to search engine bots to discover and identify what the subject matter of a website is. The ranking for certain keywords of a website is directly linked to the quality of the content, its uniqueness, freshness (remember search engines are always on the lookout for up to date and useful information for its users), but also how well the content can answer commonly asked questions from users browsing for information. Key factors affecting the quality of content include how well a site owner has researched his own keywords within their business model, but also the avoidance of keyword stuffing with the intentional aim of manipulating site rankings in search results.

2. HTML Source Code
Title Tags (H1 Tags)

A title tag (or page title) is a HTML element that specifies a title to a given web page. As it is a Title to a page, there can be only 1 Title Tag for any given page. It is visible in search results as the main headline to a web page that is used to describe the content within the page with the intention of grabbing the attention of potential users within a certain limit of characters (can be up to 60 characters long).
Title tags are especially important for usability, SEO, and social sharing, hence keywords related to the page should be utilised within the H1 attribute.

Subheaders (H2 to H6 Tags)

Subheading tags i.e., H tags from H2 to H6, are used to separate subheadings within a page, emphasising the importance of the sub header within a page, H2 being the most significant with more weight allocated to it, and H6 being of least significance. The use of relevant keywords where applicable is not to be overlooked within the use of subheaders.

Meta Description

A Meta Description is a HTML element used to describe/summarise the contents of a page and is visible in search results below the Title Tag (page title). It is recommended to be up to 160 characters long and is a benefit to users and search engines.

Schema

A schema is a structured framework that allows website administrators to enter structured data to their HTML for the benefit of SEO but also enables search engines in the way they read your page and how it is presented on search results.

Off Page SEO

Off Page SEO are any actions taken external to a site wich may impact the search engine results and where the website may rank. The following are prime examples of what may impact this:

1. Trust

A prime example of off-page seo is creating Trust within your community via active engagement. This can be achieved with consistency in the provision of information and relevant updates related to your business. Show that you are an expert and express your opinion in matters within your field that may be of interest to people

2. Authority (Domain v Page)

Domain Authority refers to the SEO concept of how strong one’s domain is. This is calculated taking into consideration various factors inclusive of linking root domains and the number of total links

3. Bounce Rate

Bounce rate is the % of all visitations to a website whereby users had only viewed a single page.

4. Domain Age

Domain Age refers to the amount of time a domain is in existence and hence plays a role in the trustworthiness of a site as older websites are believed to be more stable than newer ones

5. Brand

Branding can assist in building recognition amongst users but also an element of trustworthiness. Building a successful brand is a vital strategy for inbound marketing

6. Links

Link building is the practice of creating hyperlinks (also known as hyperlinks) to a website with the intention of improving a sites visibility with Search Engines. The greater the quality and quantity of the links, the higher the possibility a site will reach its goals.
In this instance a particular emphasis should be placed to Editorial links (i.e., links that have been achieved organically and added by other sites that want to link to your website). This is a strong indicator that the content that they are linking to is of relevance to their audience and well-constructed.

7. Social

Social Media has an indirect effect on SEO, hence does not directly assist your Search Engine rankings. However, the more links shared across the social media platforms contribute to the branding of your website

Technical SEO

Technical SEO involves the fine tuning of elements within the backend of your site for it to function properly and provide an efficient user experience, thus improving Search Engine ranking.

1. Mobile Friendliness

Major search engines like Google rank ‘Mobile first’, meaning the assessment and ranking of your website in SERP is impacted on how responsive and optimised your website is for user experience across all devices and especially on Mobile. During the third quarter of 2020, mobile devices generated approximately 51% percent of global website traffic, hence there is sufficient reasoning as to why websites should be optimised accordingly.

2. Page Speed

Page Speed is a key attribute for effective technical SEO. Keeping a user at bay when they visit your website only encourages a higher bounce rate as they do not want to wait forever for it to load. Research by Google finds that 53% of users will leave a website if it does not load within 3 seconds. Just imagine the online advertisement saving a fast-loading website could have.

How long does it take seo to work?

During the early days of the internet, ranking a website on Search Engines was easy. It was as simple as selecting the right domain name, creating content after conducting a keyword analysis, and there it was – ranking on the first page of Google. Somewhat two decades later, with algorithms much improved and more complex, taking into consideration a far higher number of factors, seeing results of your work takes some time. The duration of course can vary, with some site owners claiming it to be around 6 months, whilst others may wait a full year to see the result of their work.  Patience is key, not seeing immediate results does not mean that you have done something wrong and that you should go making constant adjustments to content, URL’s and Titles. Waiting it out and waiting for Search Engine Core Updates to see any results (even if minimal) should be the strategy.

Am lansat site-ul MaxyGo.ro

Toată lumea știe cine este MaxyGo. Este practic imposibil să fi avut nevoie vreoadată de orice din domeniul asigurărilor și să nu te fi intersectat cumva cu MaxyGo. 

MaxyGo este unul dintre cei mai mari și notorii brokeri de asigurări din România și aveau nevoie ca felul în care se prezintă website-ul lor să reflecte în totalitate profesionalismul din mediul offline. Au apelat și noi credem că bine au făcut.

În video-ul de la finalul acestui articol sunt capturi ale vechiului website comparativ cu soluția propusă și livrată de noi.


Din punct de vedere tehnic noul website MaxyGo este cu 65% mai rapid și beneficiază de CMS-ul nostru custom, dedicat clienților premium.
Prin intermediul acestui CMS custom, prietenii de la MaxyGo pot gestiona foarte ușor website-ul lor și beneficiază de cele mai bune rezultate din punct de vedere al motoarelor de căutare.

Dacă nu ai vizitat încă noul website, o poți face accesând acest link:  MaxyGo.ro

 

Am dezoltat un subiect important când vine vorba de SEO si site-uri web

Cuprins

Importanța optimizării imaginilor. 1

Cât de importante sunt imaginile pe un site?. 1

Unde apar imaginile indexate de Google?. 2

Ce anume trebuie să avem în vedere când optimizăm imaginile?. 2

Referința către sursa imaginii 2

Dimensiunea fișierului imagine. 2

Formatul potrivit pentru a optimiza o image. 3

Numele fișierului 3

Originalitatea imaginilor. 3

Text altenativ ( Alt-title ) pe imagini 4

Consistența și calitatea imaginilor. 5

Metadata Exif ( Exchangeable image file format ). 6

Putem pune un link pe o imagine?

Când vine vorba de un site web, fie el un site de prezentare, magazin online, blog, site de știri sau un site custom cu scop personalizat, în absolut toate situațiile, conținutul va include nu numai text, ci și imagini.

Cât de importante sunt imaginile pe un site?

În multe cazuri, pozele atrag atenția mai mult față de impactul unui paragraf asupra utilizatorului, ceea ce rezultă într-o bună oportunitate de a livra “mesajul” site-ului către utilizator prin intermediul conținutului media, imagini și clipuri video.

Din punct de vedere SEO, imaginile au un rol semnificativ în generarea traficului organic, drept urmare, motoarele de căutare se bazează pe anumiți factori de indexare pentru acestea. Mulți deținători de afaceri online, care au în posesie un website, trec cu vederea acest aspect și aceștia nu beneficiază de avantajele pe care o poză optimizată corect o poate aduce website-ului.

De asemenea, imaginile pe care le avem pe un site, pot fi indexate in căutările Google, ceea ce ne oferă nouă, celor care vrem să ajungem cât mai sus în rezultatele Google, avantajul de a “lupta pe două fronturi”. Google search bar with Images selected

Așadar, imaginile pe care le punem într-un site, au și ele nevoie de puțină atenție din partea noastră, iar beneficiile pe care acestea le aduc, sunt net superioare cu efortul pe care îl depunem în acest proces de optimizare a acestora. Optimizarea imaginilor nu este grea și nici nu trebuie să avem cunoștiințe avansate de programare, tot ce trebuie sa avem este timp și puțină atenție.

 Unde apar imaginile indexate de Google?

O căutare universală a Google poate cuprinde adesea nu numai rezultatele generale, care înseamnă un titlu ( Meta-title ), o descriere ( Meta Description ) și link-ul cu pagina respectivă, Google afișează de multe ori și pozele pentru căutarea făcută, rezultate afișate în partea de sus a rezultatului căutarii, având un prim impact mai bun asupra utilizatorului în comparație cu un rezultat general descris mai sus. Poate că nu v-ați gândit niciodată la aceste detalii, însă o poză poate face cât o mie de cuvinte, iar traficul pe care îl poate aduce unui website este de luat în considerare.

Ce anume trebuie să avem în vedere când optimizăm imaginile?

Referința către sursa imaginii

În primul rând, trebuie sa ne asigurăm că avem dreptul de a încorpora o imagine anume în scopul nostru.

Spre deosebire de rezultatele web generale, o imagine poate apărea în Google de mai multe ori, însă acest lucru nu este o problemă pentru Google, atât timp cât ele sunt optimizate diferit și puse în contextul fiecărui domeniu în parte cu ajutorul meta-data pe care o putem folosi și a diferenția imaginile, lucru vizibil și interpretat de moatarele de căutare.

Dimensiunea fișierului imagine

Vital în optimizarea imaginilor, este diminesiunea alocată fișierului. Trebuie să ne asigurăm că înainte de a urca o poză pe serverul nostru, acestea să fie cât mai “ușoare” pentru redarea acestora când vine vorba de afișarea lor pe pagina noastră. Greutatea fișierului depinde foarte mult de dimensiunile imaginilor și trebuie sa avem în vedere dimensiunea la care vrem sa o afișăm pe website. De regulă, o poză nu trebuie sa depășească 1920x1080. Prin observarea dimensiunii la care vrem să afișăm poza pe website, ne referim că nu putem pune o poză de 1920x1080, iar redarea pozei respective, pe website, să fie de 800x600, asta ar însemna să existe posibilitatea unei încărcari mai rapide a paginii web, dacă poza ar fi urcată pe server deja cu dimensiunea pe care o vrem afișată către utilizator. Aceste posibilități de reducere a încărcării unui fișier sunt văzute de moatoarele de căutare, acestea luând în considerare faptul că poza respectivă având posiblitatea de a fi redusă în dimensiune și livrată mai eficient către utilizator. Așadar, încă de la început, trebuie să avem în vedere cum vrem să fie afișată poza pe pagină, ce dimensiune ar trebui sa aibă și să o livrăm cu o dimensiune la fix sau apropiată de adevăr. Există o mulțime de tool-uri online care ne permit redimensionarea pozelor după bunul plac. Exemple: https://promo.com/tools/image-resizer/ sau https://resizeimage.net/.

Totodată, imaginile pot fi comprimate astfel încât dimensiunea fișierului să fie cât mai mic și ușor de interpretat de către motoarele de căutare. Găsirea echilibrului dintre calitate și dimensiune rămâne la alegerea fiecărui deținător de website. Un exemplu de tool foarte eficient de comprimare a imaginilor este Compressor.io.

Formatul potrivit pentru a optimiza o image

Până acum ceva vreme, cele mai recomandate formate pentru imagini erau JPG și PNG. După o perioada de adaptare a browserelor moderne folosite pentru navigarea web-ului, au apărut opțiuni mai potrivite pentru redarea imaginilor. Cele mai recomandate fiind, în momentul de față, formatul WEBP și JPEG 2000. Personal, recomandarea finală merge către WEBP.

Pentru fișiere vectoriale, cum ar fi un logo, o iconiță sau o pictogramă, recomandăm formatul SVG, dar și aici, fișierul WEBP iși face treaba și este validat de motorul de căutare ca fiind un format modern pentru imagini.

 

Numele fișierului

Motorul de căutare interpretează o poză și este atent la fiecare detaliu pentru a întelege cât mai bine ce semnifică fișierul. Puncte în plus pentru cei ce ajută la acest proces de întelegere a conținutului.

Atunci când urcăm o poza și o afisăm pe o pagină web, după ce am ales formatul potrivit al imaginii și a dimensiunii fișierului, trebuie să avem în vedere numele fișierului pe care îl urcăm și redăm utilizatorului.

Ca să fim cât mai expliciți pentru motorul de căutare, un nume descriptiv al fișierului în concordanță cu poza efectivă este necesar.

O să luăm ca exemplu o poză de aici, din acest articol și anume aceasta:Google search bar with Images selected

Numele fișierului acestei imagini este acesta: google-search-bar-with-images-selected.webp

Motorul de căutare întelege din numele fișierului ce anume cuprinde imaginea cu pricina, orice citește acest nume, poate identifica dinainte vizualizării fișierului în sine, ce anume conține, la fel se întâmplă și cu Google, Bing și alte motoare de căutare.

Încercați ca acest nume să fie cât mai relevant, recomandăm să se folosească doar litere mici, făra simboluri, iar cuvintele să fie despărțite prin cratime.

Originalitatea imaginilor

Este recomandat ca de câte ori posibil, imaginile pe care le utilizați în realizarea unui site web, să vă aparțină. Lui Google îi place atunci când o poză este unică și ușor de indentificat din sutele de mii de poze deja existente, dar nu penalizează folosirea unei imagini contextuale. Însă dacă avem posibilitatea de a ne face conținutul remarcat, de ce nu?

aparat foto facand poze

Cu cât suntem mai unici și dăm atenție acestor factori, cu atât suntem mai bine văzuți și relevanți pentru motoarele de căutare, cu puțină atenție pentru conținutul nostru.

Text altenativ ( Alt-title ) pe imagini

Acest text alternativ poate fi atribuit oricărei imagini încorporate în site-ul web. Drept urmare, prin intermediul acestor texte afiliate fișierului, putem oferi informații utilie pentri motorul de căutare.

Ca o scurtă descriere a acestui text alternativ al unei imagini, acesta este un text care apare atunci când poza nu poate fi încarcată sau utilizatorul site-ului web are diferite probleme de vedere, iar acesta folosește un Screen Reader pentru a naviga pagina web. Asemanator numelui de fișier, textul alternativ imaginii trebuie să fie relevant pentru utilizatorul cu probleme de vedere și pentru motorul de căutare, drept urmare, trebuie să alegem un text cât mai descriptiv ca acesta să înteleagă imaginea, fără posiblitatea de a o vedea efectiv.

copil alergand pe pajiste la rasarit

În cazul pozei de mai sus, un bun text alternativ pentru aceasta poză ar fi “copil alergând pe o pajiște la răsărit de soare”.

Lăsând în urmă poza de mai sus, o bună soluție pentru a ne atinge indexarea în Google pentru anumite cunvinte cheie, ne putem folosi de aceste mici detalii care fac diferența și a ieși în evidentă pentru căutatori. Luăm ca exemplu un magazin online, care vinde articole de design interior, pe o pagină unde avem listat un articol de genul “ușă interior”, mai mult ca sigur acea pagină include și niște poze cu articolul în sine. O bună practică ar fi să avem ca text alternativ pentru acea poză ceva de genul “ușa de interior din stejar roșu”.

Formatul HTML pentru poza căreia I s-a atribuit un text alternativ arată în felul următor:

”

Consistența și calitatea imaginilor

Înainte de a poziționa o imagine într-o pagină web, trebuie să avem în vedere contextul pe care îl urmărim. Urmărind exemplul de mai sus cu magazinul online, revenim la pagina web destinat ușii de interior din stejar roșu. Pe scurt, în momentul în care Google interpretează pagina noastră web, ia în considerare relevanta pe care o are conținutul nostru din toate punctele de vedere. Imaginați-vă ca pe această pagină, în schimbul pozei cu ușa, am avea o poză generală, dar nu cu ușa în sine. Nimănui nu i-ar plăcea să creadă ca ajunge să navigheze către ceea ce vrem și să nu găsim acel lucru, la fel se întâmplă cu Google.

Amplasarea imaginilor în raport cu textul este important, de asemnea. Imaginile trebuie să fie afișate într-un echilibru cu textul de pe o pagină web. De exemplu, nu putem pune o poză cu un câine langă un text destinat descrierii unei pisici, nu face sens nici pentru noi, nici pentru Google.

Metadata Exif ( Exchangeable image file format )

Aceste date sunt informații de tip text pe care un fișier de tip imagine le poate avea. Una dintre cele mai importante date Exif sunt coordonatele geografice pe care o poză le poate avea, dar mai sunt și numele autorului, tipul dispozitivului cu care s-a făcut poza respectivă, titlul imagnii și descrierea acesteia.

În momentul de față, nimeni nu știe dacă aceste date sunt luate în considerare de Google sau nu. Cert este că pentru puțin efort în plus, putem avea un rezultat mai bun.

Un bun editor de Metadata Exif este thexifer, dar putem folosi și opțiunea din Windows de a edita aceste informații.

Atentie! Trebuie să ne asigurăm că aceste date Exif sunt păstrate în urma utilizării instrumentelor de compresie a imaginilor și de redimensionare. Recomandăm ca abia după ce parcurgem acest proces, să trecem la introducerea datelor Exif, pentru a nu risca și a eficientiza procesul de optimizare a imaginilor.

Putem pune un link pe o imagine?

Nu numai că o putem face, dar este și recomandat acest lucru. Cu cât mai multe link-uri pe imagini, cu atât mai multa relevanță primită de la motorul de căutare. Recomandăm ca atunci când se face o campanie SEO, să luați în considerare acestă metodă de a genera trafic organic și a primi popularitate în rezultatele web. Atunci când folosim o platformă precum Pinterest sau Flickr, iarăși, este o bună practică de a pune link pe acele poze către pagina relevantă pozei respective.

Vezi în următoarele rânduri benefiile deținerii unui website pentru afacerea ta

Cuprins

Care sunt avantajele unui website de prezentare pentru afacerea ta?

Ce este mai pe scurt un website de prezentare?

Clienții vor avea mai multă încredere în afacerea ta!

Creșterea vânzărilor și a profiturilor

Clienții te vor găși mai ușor

Contactul cu clienții este mult mai ușor în mediul online

Concluzii

Care sunt avantajele unui website de prezentare pentru afacerea ta?

În ultima perioada, tehnologia a evoluat foarte mult, la fel și modalitățile de promovare în mediul online, prin intermediul internetului.

Din aceste motive este bine să apelezi la servicii de creare a website-urilor de prezentare încă de la începuturile businiss-ului tău.

Ce este mai pe scurt un website de prezentare?

Pe scurt, un website de prezentare este o formă virtuală a afacerii tale. Un landing page în care sunt prezentate informațiile importante despre produsele sau serviciile oferite de către afacerea ta.

Cu ajutorul website-ului de prezentare vei reuși să atragi clienți noi și să fi mult mai vizibil în mediul online.

Clienții vor avea mai multă încredere în afacerea ta!

Da, este adevărat ce am spus mai sus! Clienții tăi vor avea mai multă încredere în afacerea ta. Un website, fie că este doar un website de prezentare sau unul mult mai complex, le va oferi clienților tăi garanția că lucrează cu o firma de încredere.

Orice business care se respectă are nevoie de un website atractiv, cu un design modern, care să se încarce rapid sis a transmită încredere sporită clienților sis a iasă ușor în evidență.

Potențialii tăi clienți vor găși astfel rapid cee ace au nevoie, iar prestigiul afacerii tale va crește ușor, dar sigur.

Creșterea vânzărilor și a profiturilor

Cu ajutorul unui website de prezentare, potențialii tăi clienți te vor găși mult mai ușor sim ai repede.

În ziua de astăzi, oamenilor le este mult mai ușor să caute produse sau servicii prin intermediul internetului, așa că o transpunere a serviciilor sau a produselor oferite de ține îi poate ajută și categoric te poate ajută și pe ține.

Cu o bună promovare a website-ului tău, poți ajunge să îți depasaesti concurență.

În scurt timp de la lansarea website-ului tău vei observă rapid o creștere a profiturilor și un volum de muncă fizică mai redusă, întrucât programe avansate și funcționalități modern vor lucre automat pentru ține.

Clienții te vor găși mai ușor

Mulți potențiali clienți caută produsele sau serviciile de care sunt interesați pe motoarele de căutare, că de exemplu, Google.

Ei doresc să obțînă toate informațiile și serviciile dintr-un singur click, dacă se poate. Dacă tu le îngreunezi acest proces, riști să pierzi clienți important!

Este essential că astfel să încerci să ajungi pe prima pagină pe Google. Pentru asta vei avea nevoie ori de optimizari SEO, ori de reclamă plătite. Nu e problema, ne ocupăm și de asta!

Contactul cu clienții este mult mai ușor în mediul online

Având un website de prezentare, business-ul tău va fi deschis 24/24. Website-urile nu iau pauză și nu închid. Așa că, oricine are o conexiune la internet și dorește să între în legătură cu ține, o poate face oricând are nevoie, chiar dacă tu nu ești disponibil.

Clienții găsesc mult mai repid ce îi interesează, iar website-ul va facilita astfel accesul ușor al publicului țintă la afacerea ta.

Concluzii

În concluzie, website-urile, fie ele de prezentare, sau website-uri complexe, ori magazine online, au un impact important asupra business-ului tău.

Noi, cei de la Magic5 îți recomandăm să alegi serviciul de web design încă de la începutul afacerii tale!

Pentru informații suplimentare, îți suntem mereu la dispoziție. 

Cât costă un website sau cât costă un "site" (ambele variante ale cuvantului sunt uzuale, iar prețul, de regula, nu diferă în funcție de numărul de litere din solicitare)

O afacere serioasă în mediul online poate avea rezultate superioare doar din pricina faptului că aceasta este la curent cu piața, care se întâmplă mai mult în online acum. Am enumerat mai multe beneficii în deținerea unui website aici.
Am decis să scriem acest articol, despre "Cât costă un website", deoarece este una dintre cele mai populare întrebări pe care o primim.
Indiferent de cât de complex sau minimalist este noul website, toată lumea vrea să știe cât costă. 

Iată ce vei citi în acest articol care tratează prețul dezvoltării unui website:

1. Ce este un website
2. Ce înseamnă hosting
3. Ce este un CMS
4. Ce înseamnă website custom
5. Cât costă un website - Concluzii

Așa cum spuneam și în mini cuprinsul acestui articol, ca să putem să întelegem cât costă un website și cum se compune prețul, este nevoie să avem cunoștințe minime despre ce anume înseamnă website.

1. Ce este un website

Website, conform definiției dată de Wikipedia este "Noțiunea site web [n.r. "website"] provine din expresia engleză web site și desemnează o grupă de pagini web multimedia (conținând texte, imagini fixe, animații ș.a.), accesibile în Internet în principiu orișicui, de obicei pe o temă anume, și care sunt conectate între ele prin așa-numite hiperlinkuri. "

în cuvinte mai puține și nu atât de sofisitcate, website (site web) înseamnă o pagină sau mai multe care pot fi vizualizate cu ajutorul unui browser de internet (firefox, chrome, opera). Ca să poată să fie afișată această pagină, este nevoie de trei elemente: Un cod sursa (care este scris de un programator), un server pe care să existe acel cod sursa (hosting) și o adresă web de forma www.numedomeniu.ro și care nu este altceva decât o manieră de a da o formă accesibilă unui ip.

2. Ce înseamnă hosting

Așa cum spuneam anterior, hosting este denumirea care se referă la găzduirea website-ului. "To host" în engleză înseamnă "a găzdui". Exact așa cum spune numele, practic este serviciul oferit de o suită de companii de închiriere a spațiului pe un server pentru ca un website să fie găzduit, implicit accesibil publicului larg. Serviciul de hosting este contra cost și calitatea lui influențează masiv viteza de încărcare a unui website.

3. Ce este un CMS

CMS înseamnă Content Management System sau Sistem de Management al Conținutului. CMS este acronimul folosit pentru interfața prin care putem gestiona un website. 

În acest moment există foarte multe CMS-uri gratis precum WordPress, Magento sau OpenCart care pot fi folosite pentru a dezvolta website-uri. Există însă și CMS-uri custom, create în special pentru a obține performanțe ridicate de la un website precum cel dezvoltat și testat de noi în ultimii patru ani, însă despre acest subiect mai pe larg într-un articol viitor. Ce este important de știut este că deși aceste CMS-uri gratis* pot să fie o soluție ieftină pe moment, pe termen mediu și lung ar putea crea dependență atât de un programator cât și de diverse abonamente la diverse plugin-uri sau teme doar pentru a putea ține website-ul într-o formă funcțională.

4. Ce înseamnă website custom

Custom înseamnă făcut la comandă. Așa cum sugerează și numele, aceste tipuri de website-uri sunt dezvoltate respectând dorința exactă a clientului și pentru a putea să fie livrate trec prin mai multe departamente (design, Seo, backend si frontend development, etc). Un website custom va avea tot timpul performanțe mai mari decât un website dezvoltat pe o platformă comercială, iar cea mai bună dovadă în acest sens stau toate website-urile mari și de succes, nici unul dintre ele nefiind dezvoltat pe un CMS comercial.

5. Cât costă un website

Un website poate să coste oriunde între 10 și 100.000 de euro. Diferența mare de preț este determinată de tipul de CMS, de complexitatea website-ului și de resursele implicate în dezvoltarea lui cât și a elementelor de noutate aduse de acesta.

Ca în oricare altă industrie, există produse ieftine și produse scumpe. De regulă, în orice firmă de programare și în orice website care trebuie dezvoltat, claritatea și calitatea comunicării face ca prețul să fie unul mai mic.

Drept urmare, dacă ai nevoie de un website și nu știi cât costă, cel mai bine este ca înainte să dorești să faci acest pas să studiezi piața, să te decizi asupra cărui CMS sau modalitate de dezvoltare o să folosești și cel mai important este să faci un plan cât mai în detaliu.

Dacă dorești să afli de la noi cât costă un website, te rugăm să completezi formularul de contact sau să ne dai un telefon la 0729 72 72 32

Mulțumim

   De ce ai nevoie de un website pentru afacerea ta? Iată 5 motive pentru care să îți faci un website pentru afacerea ta plus încă unul pentru care să nu o faci.

   Faptul că internetul a revoluționat majoritatea industriilor pre-existente nu este un secret, și daca ar încerca să fie, nu ar fi unul bine ținut. Cu toate acestea, încă sunt oameni care sunt reticenți să se alăture mișcării online, refuzând să își aducă afacerea la următorul nivel prin înfiinţarea unui website.
În acest articol voi încerca să expun cât mai clar motivele pentru care considerăm că un website este esențial afacerii tale, deasemenea voi expune și singurul motiv a nu avea un website în ziua de azi.
 

1. Percepția potențialilor clienți asupra afacerii tale


   Credibilitatea oferită de un website bine structurat și plăcut vizual este o unealtă foarte potentă ce servește că o primă impresie asupra afacerii tale. Cu toții suntem conștienți de importanța primei impresii și cum poate determina aceasta, o relație ulterioară.
Înainte de explozia internetului, o carte de vizită rafinată avea rolul de a oglindii profesionalismul firmei într-un mod relevant timpurilor. Timpurile s-au schimbat, iar noi suntem de opinie că un website de calitate are un impact mai direct și exponențial, comparativ cu înmânarea unei cărți de vizită milioanelor de potențiali clienți ce accesează internetul în fiecare zi.

2.  Creșterea notorietății brand-ului tău


   Multă lume este familiarizată cu termenul de "notorietate a brand-ului" sau "brand awareness". Acesta face referință la numărul de persoane conștiente de existența afacerii tale. Notorietata unui brand, în ziua de azi, este o consecință directă a prezenței sale în mediul online.

   Un studiu de caz realizat de jurnaliștii de la Pew Research Center relevă, fară echivoc următoareledate pe care ar trebui să le pui în balanță în procesul de decizie care privește investiția într-un nou website pentru afacerea ta:

  • 59% dintre consumatori petrec cel puțin 10 ore pe săptămână online
  • 34% dintre consumatori petrec mai mult de 20 de ore pe săptămână online
  • 91% dintre consumatori folosesc internetul pentru a descoperi noi afaceri locale
  • 93% dintre consumatori folosesc internetul pentru investigarea unei afaceri înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu
  • 64% dintre consumatori preferă să cumpere de la firme pe care le pot contacta online
  • 92% dintre consumatori preferă să primească informația direct de pe website-ul companiei, nu de pe paginile lor sociale (Facebook, Instagram, etc.)

[sursa: https://www.pewresearch.org/internet/2012/03/09/main-findings-11/]

Infografic de ce ai nevoie de un website
Este mai mult decât evident că marea masă a consumatorilor la nivel global au făcut tranziția de la vechiile modalități de consum la cele actuale. Întrebarea noastră este următoarea:
Daca nu dispui de un website încă, tu de ce nu o faci?
 

3. Potențial de creștere organică


   Creșterea organica consistentă este visul oricărui antreprenor. Acumularea constantă a clienților noi ar trebui să fie o prioritate pentru orice tip de afacere, aceasta fiind esența longevității sale. Prin crearea și optimizarea suficientă a unui website, acesta are șanse mari să se distanțeze de competiție și să devină cea mai căutată opțiune în domeniul său de activitate.

Printr-o combinație de estetică plăcuta, funcționalitate și tehnicalitate, un website are potențial de creștere infinit și nedefinit.
Oricât de mare sau de mică ar fi firma, întotdeauna este loc de mai bine o dată ce implementezi internetul în planul tău de afaceri.

4. Comunicare eficientă in relația afacere - client


   Comunicarea este cheia. Sună clișeic și ca oricare adevăr fundamental, chiar este. O comunicare eficientă  între client și firmă poate ajuta nu numai la reîmprospătarea constantă a relației dintre firma ta  și consumatorii de care depinde ea, dar poate duce la acea creștere organica menționată anterior prin simplul fapt că un client satisfăcut, e un client ce va recomanda serviciile tale mai departe.

Totodată, răspunsurile la întrebările frecvent adresate pot fi afișate online, pe website-ul afacerii tale. Acest mic detaliu îți poate economisii multe ore prețioase din timp, cât și de mult stres inutil, eliminând nevoia de a prelua atât de multe apeluri sau de a raspunde la e-mailuri atunci când timpul tău poate fi valorificat într-un mod mai productiv.

5. Deschidere către cea mai profitabilă metodă de publicitate plătita: publicitatea online


    În caz că nu erai convins de potențialul de creștere pe care ți-l poate oferi un loc bun în algoritmul unui motor de căutare și creșterea organic ce vine cu teritoriul, un alt avantaj al construirii unui site e ușurința de promovare a brandului prin publicitate plătita în mediul online.
Vechiile metode publicitare sunt pe cale de dispariție, iar colosul ce va rămâne în picioare după extincția lor este noul mod de publicitate plătită online.
Mult mai accesibilă decât predecesorii săi, această formă de publicitate relativ nouă nu impune un buget minim pentru a-ți garanta un rezultat favorabil și are un demografic mult mai larg și ușor de atins.



6. Website-ul tău în sine poate fi monetizat


   Scopul principal al oricărei afaceri este profitabilitatea, pe lângă avantajele clare legate de promovarea afacerii, website-ul tău poate fi transormat într-o unealtă monetizabila ce va produce venit pasiv. Pe lângă exemplele evidente de a plasa reclame plătite pe website prin una din numeroasele platforme dedicate specific acestui lucru, există și modalități mai simpliste și proactive de a-ți monetiza site-ul.

Una dintre ele ar fi închirierea propriu-zisă a spațiului publicitar de pe site, lucru ce s-a dovedit foarte profitabil în istoria relativ recentă a internetului:
Un student american, încercând să-și câștige existența online în timp ce urma cursuri universitare, a deschis un website format din 1,000,000 (un milion) de pixeli, fiecare fiind pus spre vânzare la modesta suma de $1, site-ul a fost un succes imens, transformandu-l pe student în milionar.

Pentru cei curioși, site-ul ce a făcut istorie pe internet: http://www.milliondollarhomepage.com/

Acum că am enumerat și argumentat motivele principale pentru care un website poate adaugă valoare afacerii tale, haideți să ne uităm și pe cealaltă parte a spectrului și să ne amintim motivul principal pentru care nu ai vrea să ai un website pentru firma ta:

  •  Nu iți plac banii


   Înțeleg, materialismul nu aduce fericirea iar banii sunt doar o unealtă pentru divizarea socială a claselor, fapt ce duce la emoții negative în climatul socio-economic global.
Ai foarte multe motive pentru a detesta banii și a sta cât mai departe posibil de ei pentru toate ororile istorice comise din cauza lor.
Totodată, cu toții știm vechiul proverb ce compara banul cu ochiul unui anumit personaj (Gandalf) cu o reputație destul de negativă.
Sunt foarte multe motive bine argumentate pentru care ai putea alege să nu te asociezi în mod direct cu banii, și respect asta, fapt pentru care am inclus acest motiv relevant deciziei de a nu-ți extinde prezența firmei tale în mediul online.

   Lasând orice fel de ironie la o parte, sper că am evidențiat suficient de mult necesitatea unui website atașat afacerii tale în zilele de azi, competiția de alta dată s-a mutat în mediul digital, iar luptele pentru profit se duc diferit astăzi.
Consumatorii din ziua de azi au foarte multe opțiuni disponibie când vine vorba de orice produs sau serviciu pe care și-l doresc, iar treaba afacerilor a evoluat de la a fi simpli furnizori.

   Un simplu produs satisfăcător nu mai este suficient pentru a rezista în piața competitivă de astăzi fară adaptarea la noile condiții socio-economice ce au în spate internetul, gigantul val ce va schimbat jocul pentru totdeauna.

Stiu că această realizare poate demoraliza mulți antreprenori din a-și încerca norocul în noul mediu economic digital, dar nu ar trebui.
Întotdeauna vor exista opțiuni de capitalizare a unui val și întotdeauna vor exista profesioniști ce vor știi să facă asta.

   Aici intervenim noi, echipa Magic 5.
Dacă iti doresti să faci pasul spre viitorul prolific al afacerii tale, suntem aici să te ajutam pe parcursul drumului. Tot ceea ce trebuie să faci este să intri în contact cu noi fie folosind pagina dedicată de contact, fie sunând direct la 0729 72 72 32