Cum să câștigi încredere în mediul online

Să le câștigi încrederea celor care își vizitează site-ul este poate cel mai important lucru dar și cel mai greu. Iată 5 sfaturi care te pot ajuta în acest sens:

1. Ai grijă la ce văd prima dată utilizatorii când ajung pe site-ul tău.

Prima impresie contează! Verifică-ți paginile web pentru a-ți da seama ce văd vizitatorii când ajung prima oară pe site-ul tău. Sunt doar anunțuri publicitare? Sau este ceva ce le-ar putea capta atenția, încurajându-i să-ți exploreze site-ul web? Fă-i să aibă încredere în tine, gândindu-te la cum se vor simți ei când vor ajunge prima oară „în ograda” ta.

2. Arată-le oamenilor cine ești

Folosește un portret cu tine, fie în părțile laterale ale site-ului, fie în biografia autorului. O astfel de abordare îi va face pe utilizatori să aibă încredere mai mare în tine, pentru că vor știi cu cine au de-a face. Deci, să asociezi un chip cu un nume este mereu o practică sănătoasă pentru a-ți construi reputația în mediul online.

3. Creează pagina „Despre noi”

Această pagină este extrem de importantă pentru că, de aici, potențialul client citește despre afacerea ta. De exemplu, poți scrie despre cine ești tu și care sunt obiectivele principale ale site-ului tău. De cele mai multe ori, această pagină are cel mai mare trafic, așa că poți adăuga un buton pentru abonare, în caz că ai un newsletter.

4. Lasă link-urile importante să fie vizibile

O pagină pentru politica de confidențialitate, termeni și condiții și de contact reprezintă un mijloc important prin care poți câștiga încrederea potențialilor clienți. Pe pagina ta de contact este indicat să ai o adresă reală astfel încât să te ajute pe viitor. Oricum, este bine să ai o poză cu tine și pe pagina de contact.

5. Acordă o atenție deosebită conținutului

După cum am mai scris și în alte articole, conținutul este extrem de important pentru utilizator. Cel care ajunge pe pagina ta web vrea să găsească acolo exact ceea ce caută. Deci, este foarte important să scrii scurt și la subiect, iar informația livrată să fie relevantă.

Mai sunt și alte aspecte de care ar trebui să ții cont când vine vorba de câștigarea încrederii. Eu nu am enumerat decât 5 din ele care mi s-au părut mai importante.