De ce ai nevoie de un website pentru afacerea ta?

Avem un video dedicat acestui articol

 

De ce ai nevoie de un website pentru afacerea ta? Iată 6 motive pentru care să îți faci un website pentru afacerea ta plus încă unul pentru care să nu o faci.

   Faptul că internetul a revoluționat majoritatea industriilor pre-existente nu este un secret, și dacă ar încerca să fie, nu ar fi unul bine ținut. Cu toate acestea, încă sunt oameni care sunt reticenți să se alăture mișcării online, refuzând să își aducă afacerea la următorul nivel prin înfiinţarea unui website.
În acest articol voi încerca să expun cât mai clar motivele pentru care considerăm că un website este esențial afacerii tale, deasemenea voi expune și singurul motiv pentru a nu avea un website în ziua de azi.

Care sunt informațiile pe care le poți citi în acest articol:

1. Percepția potențialilor clienți asupra afacerii tale


   Credibilitatea oferită de un website bine structurat și plăcut vizual este o unealtă foarte potentă ce servește că o primă impresie asupra afacerii tale. Cu toții suntem conștienți de importanța primei impresii și cum poate determina aceasta, o relație ulterioară.
Înainte de explozia internetului, o carte de vizită rafinată avea rolul de a oglindii profesionalismul firmei într-un mod relevant timpurilor. Timpurile s-au schimbat, iar noi suntem de opinie că un website de calitate are un impact mai direct și exponențial, comparativ cu înmânarea unei cărți de vizită milioanelor de potențiali clienți ce accesează internetul în fiecare zi.

2.  Creșterea notorietății brand-ului tău


   Multă lume este familiarizată cu termenul de "notorietate a brand-ului" sau "brand awareness". Acesta face referință la numărul de persoane conștiente de existența afacerii tale. Notorietata unui brand, în ziua de azi, este o consecință directă a prezenței sale în mediul online.

   Un studiu de caz realizat de jurnaliștii de la Pew Research Center relevă, fară echivoc următoarele date pe care ar trebui să le pui în balanță în procesul de decizie care privește investiția într-un nou website pentru afacerea ta:

  • 59% dintre consumatori petrec cel puțin 10 ore pe săptămână online
  • 34% dintre consumatori petrec mai mult de 20 de ore pe săptămână online
  • 91% dintre consumatori folosesc internetul pentru a descoperi noi afaceri locale
  • 93% dintre consumatori folosesc internetul pentru investigarea unei afaceri înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu
  • 64% dintre consumatori preferă să cumpere de la firme pe care le pot contacta online
  • 92% dintre consumatori preferă să primească informația direct de pe website-ul companiei, nu de pe paginile lor sociale (Facebook, Instagram, etc.)

[sursa: https://www.pewresearch.org/internet/2012/03/09/main-findings-11/]
Este mai mult decât evident că marea masă a consumatorilor la nivel global au făcut tranziția de la vechiile modalități de consum la cele actuale. Întrebarea noastră este următoarea:
Daca nu dispui de un website încă, tu de ce nu o faci?
 

3. Potențial de creștere organică


   Creșterea organică consistentă este visul oricărui antreprenor. Acumularea constantă a clienților noi ar trebui să fie o prioritate pentru orice tip de afacere, aceasta fiind esența longevității sale. Prin crearea și optimizarea suficientă a unui website, acesta are șanse mari să se distanțeze de competiție și să devină cea mai căutată opțiune în domeniul său de activitate.

Printr-o combinație de estetică plăcuta, funcționalitate și tehnicalitate, un website are potențial de creștere infinit și nedefinit.
Oricât de mare sau de mică ar fi firma, întotdeauna este loc de mai bine o dată ce implementezi internetul în planul tău de afaceri.

4. Comunicare eficientă in relația afacere - client


   Comunicarea este cheia. Sună clișeic și ca oricare adevăr fundamental, chiar este. O comunicare eficientă  între client și firmă poate ajuta nu numai la reîmprospătarea constantă a relației dintre firma ta  și consumatorii de care depinde ea, dar poate duce la acea creștere organică menționată anterior prin simplul fapt că un client satisfăcut, e un client ce va recomanda serviciile tale mai departe.

Totodată, răspunsurile la întrebările frecvent adresate pot fi afișate online, pe website-ul afacerii tale. Acest mic detaliu îți poate economisi multe ore prețioase din timp, cât și de mult stres inutil, eliminând nevoia de a prelua atât de multe apeluri sau de a răspunde la e-mailuri atunci când timpul tău poate fi valorificat într-un mod mai productiv.

5. Deschidere către cea mai profitabilă metodă de publicitate plătita: publicitatea online


    În caz că nu erai convins de potențialul de creștere pe care ți-l poate oferi un loc bun în algoritmul unui motor de căutare și creșterea organică ce vine cu teritoriul, un alt avantaj al construirii unui site e ușurința de promovare a brandului prin publicitate plătită în mediul online.
Vechiile metode publicitare sunt pe cale de dispariție, iar colosul ce va rămâne în picioare după extincția lor este noul mod de publicitate plătită online.
Mult mai accesibilă decât predecesorii săi, această formă de publicitate relativ nouă nu impune un buget minim pentru a-ți garanta un rezultat favorabil și are un demografic mult mai larg și ușor de atins.

6. Website-ul tău în sine poate fi monetizat


   Scopul principal al oricărei afaceri este profitabilitatea, pe lângă avantajele clare legate de promovarea afacerii, website-ul tău poate fi transormat într-o unealtă monetizabilă ce va produce venit pasiv. Pe lângă exemplele evidente de a plasa reclame plătite pe website prin una din numeroasele platforme dedicate specific acestui lucru, există și modalități mai simpliste și proactive de a-ți monetiza site-ul.

Una dintre ele ar fi închirierea propriu-zisă a spațiului publicitar de pe site, lucru ce s-a dovedit foarte profitabil în istoria relativ recentă a internetului:
Un student american, încercând să-și câștige existența online în timp ce urma cursuri universitare, a deschis un website format din 1,000,000 (un milion) de pixeli, fiecare fiind pus spre vânzare la modesta suma de $1, site-ul a fost un succes imens, transformandu-l pe student în milionar.

Pentru cei curioși, site-ul ce a făcut istorie pe internet: http://www.milliondollarhomepage.com/

Acum că am enumerat și argumentat motivele principale pentru care un website poate adaugă valoare afacerii tale, haideți să ne uităm și pe cealaltă parte a spectrului și să ne amintim motivul principal pentru care nu ai vrea să ai un website pentru firma ta:

 

  •  Nu iți plac banii


   Înțeleg, materialismul nu aduce fericirea iar banii sunt doar o unealtă pentru divizarea socială a claselor, fapt ce duce la emoții negative în climatul socio-economic global.
Ai foarte multe motive pentru a detesta banii și a sta cât mai departe posibil de ei pentru toate ororile istorice comise din cauza lor.
Totodată, cu toții știm vechiul proverb ce compară banul cu ochiul unui anumit personaj cu o reputație destul de negativă.
Sunt foarte multe motive bine argumentate pentru care ai putea alege să nu te asociezi în mod direct cu banii, și respect asta, fapt pentru care am inclus acest motiv relevant deciziei de a nu-ți extinde prezența firmei tale în mediul online.

   Lasând orice fel de ironie la o parte, sper că am evidențiat suficient de mult necesitatea unui website atașat afacerii tale în zilele de azi, competiția de altă dată s-a mutat în mediul digital, iar luptele pentru profit se duc diferit astăzi.
Consumatorii din ziua de azi au foarte multe opțiuni disponibie când vine vorba de orice produs sau serviciu pe care și-l doresc, iar treaba afacerilor a evoluat de la a fi simpli furnizori.

   Un simplu produs satisfăcător nu mai este suficient pentru a rezista în piața competitivă de astăzi fară adaptarea la noile condiții socio-economice ce au în spate internetul, gigantul val ce a schimbat jocul pentru totdeauna.

Stiu că această realizare poate demoraliza mulți antreprenori din a-și încerca norocul în noul mediu economic digital, dar nu ar trebui.
Întotdeauna vor exista opțiuni de capitalizare a unui val și întotdeauna vor exista profesioniști ce vor știi să facă asta.

   Aici intervenim noi, echipa Magic 5.
Dacă iti doresti să faci pasul spre viitorul prolific al afacerii tale, suntem aici să te ajutam pe parcursul drumului. Tot ceea ce trebuie să faci este să intri în contact cu noi fie folosind pagina dedicată de contact, fie sunând direct la 0729 72 72 32