Tipuri de promovare pentru site-urile web

Promovarea plătită- Ads

Promovarea plătită poate fi definită ca orice formă de publicitate care implică plata pentru un anunț. Acestea pot include lucruri precum reclame pe rețelele sociale, reclame Google, reclame video, reclame banner, anunțuri text și multe altele.

Promovarea plătită este, de obicei, văzută ca o ultimă soluție pentru companii, din cauza costurilor ridicate. Oricum, deloc rentabil este momentul în care compania cheltuiește mai mult cu reclamele decât produce.

Dacă discutăm despre site-urile web promovate în acest fel, acestea vor apărea ca afișări plătite pe prima pagină în motoarele de căutare, imediat deasupra rezultatelor organice. De obicei, acestea au ,în stânga titlului, prescurtarea „Ad” de la advertisement.

Promovarea organică- SEO

Promovarea organică este gratuită. Din acest motiv, este prima variantă la care ne gândim când vrem ca site-ul nostru să apară pe prima pagină în afișările motoarelor de căutare( de obicei Google sau Bing).

Ei bine, aceste aspecte țin de SEO, adică de optimizarea făcută pentru motoarele de căutare.

O optimizare SEO este vitală pentru site-ul tău. Aceasta se referă la calitatea conținutului, care trebuie să fie relevant și informativ, la care se adaugă alte tehnici prin care specialiștii SEO îți pot aduce site-ul pe prima pagină Google. Oricum, de reținut este că, dacă ai conținut de calitate, cu atât sunt mai mari șansele ca site-ul tău să se claseze mai sus în motoarele de căutare și platformele de social media, ceea ce, ulterior, va avea ca rezultat un trafic mai mare.

În rezultatele afișate de motoarele de căutare, afișările organice apar sub cele plătite, dar locul lor este bine-meritat, pentru că este dificil să-i faci pe plac algoritmului Google care se actualizează constant, pentru a oferi informații de calitate utilizatorilor.

Concluzie

Ei bine, cele două tipuri de promovări sunt ușor de diferențiat. Totuși, ideal ar fi să scrii content de calitate, care să-i ajute pe cititori cu nevoile lor, astfel încât să ajungi să fii o autoritate în domeniul în care activezi. Prin urmare, o promovare organică a unui site de calitate este mult mai sănătoasă decât una plătită pentru un site slab calitativ. Oricum, multe persoane au început deja să ignore acele afișări plătite în momentul în care caută ceva pe Google, accesând direct rezultatele organice.

Dacă vrei o promovare de calitate, contactează-ne!